سنگ تمام خراسانی‌ها برای مالک‌ اشتر زمان

 دقایقی قبل با ورود هواپیمای حامل شهدای مقاومت به مشهد، مراسم تشییع سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رسما آغاز شد. 

مردم قدرشناس مشهد که از ساعات ابتدایی صبح امروز، از نقاط مختلف این کلانشهر خود را به میدان ۱۵ خرداد رسانده‌اند تا به استقبال سردار دل‌ها برسند، هنوز هم منتظر ورود پیکر به مراسم هستند.پرچم ها و پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین(ع)»، «سربند و پلاک و چفیه برداشته‌ایم تا کاخ سفید را سیه پوش کنیم»، «گرچه مردان قبیله همه کشته شدند، توی گهواره چوبی پسری هست هنوز»، «رفته سردار نفسی تازه کند برگردد چون ظهور گل نرگس پیداست»، «نمی‌شود هم ترور حاج قاسم را محکوم کرد هم به FATF پیوست»، «شهادت حاج قاسم باید میخی باشد بر تابوت FATF» و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی در دست این مردم عزادار، نشان از درک «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است، امروز از نظر این مردم یزید زمان رئیس جمهور پلید آمریکاست و فقط خدا می‌داند چه نفرتی از آمریکا و تمام دنباله‌هایش در بین این مردم موج می‌زند.

مانند همه راهپیمایی‌ها، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بیت الغزل همه شعارها است؛ مردم مشهد در این مراسم شعارهای دیگری مانند «خون سلیمانی حیات بخشید، ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» و «فاتحه‌ای برای خود بخوانید، منتظر پاسخ ما بمانید» سر می‌دهند.

هم اکنون مشهد میزبان میهمانی عزیز است؛ سرداری که در روزهای سخت، چون پدری غیور کاری کرد که آب در دلمان تکان نخورد؛ زمانی که داعشی‌های حرامی، در یک قدمی ایران چنگ و دندان نشان می‌دادند و با ترقه بازی سعی در ترساندن ما داشتند، شب‌ها با خاطری آسوده سر بر بالین گذاشتیم، چون دلمان خوش به مردی بزرگ و غیور به نام «حاج قاسم سلیمانی» بود و حالا برای حفظ امنیت این مردم و دین رسول الله(ص)، جانش را عاشقانه فدا کرد.

طلب سنگین ترابی از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ستارگان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر مهدی ترابی بوده است. بازیکنی که امسال توانسته زیر نظر کالدرون حسابی خودش را جا بیندازد و در هر بازی نقش تاثیرگذار خود را با گل یا پاس گل ایفا کند.
در این میان، اما نکته جالبی وجود دارد. ترابی از باشگاه پرسپولیس طلب زیادی دارد و باشگاه پرسپولیس هم با مساعدت محمدحسن انصاری‌فرد در تلاش است تا این طلب را پرداخت کند.
قرار است بخش زیادی از طلب این بازیکن تا هفته آینده پرداخت شود و مابقی قرارداد هم در طول فصل به او پرداخت می‌شود. با این شرایط به نظر می‌رسد مشکلی بابت مطالبات ترابی و پرداخت آن وجود ندارد.
ترابی تا اینجای فصل برای پرسپولیس ۷ گل زده و ۴ پاس‌گل داده است.


اجتماعی فوری 


  ادامه مطلب ...