به بهانه شهرآورد ۹۰

شهرآورد،تهران که به نام‌های دربی تهران، شهرآورد سرخابی و شهرآورد پایتخت نیز شناخته می‌شود نام داده شده به شهرآورد فوتبال بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

این دیدار یکی از بزرگ‌ترین شهرآوردهای جهان است و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

این بازی در شماره تیر ۱۳۸۷ وردساکر به عنوان مهم‌ترین شهرآورد،در آسیا و ۲۲امین شهرآورد بزرگ در جهان اعلام شد.

همین نشریه در شماره دسامبر ۲۰۱۵ خود، این شهرآورد،را در میان ۵۰ رقابت برتر فوتبال دنیا شناسانده و آن را با هماوردی‌های شناخته‌شده ملی و باشگاهی فوتبال دنیا در یک گروه جای داده‌است.

نخستین رویارویی دو تیم یک بازی دوستانه بود که در فروردین ۱۳۴۷ انجام شد و با نتیجه ۰–۰ به پایان رسید. جدیدترین رویارویی دو تیم نیز بازی برگشت لیگ برتر ۹۸–۱۳۹۷ بود که آن بازی با نتیجه ۱–۰ به‌نفع پرسپولیس به پایان رسید.


قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

فروشگاه های  فروش گوسفند زنده و فروش دام زنده به منظور ارائه گوسفند زنده و دام زنده در شهر تهران تاسیس گردیده است دامداران پاک، جز مجموعه‌های است که خدمات دامی را با قیمت گوسفند زنده روز در بازار تهران ارائه میکند و ا توجه به مشکلات فراوانی که در مسیر تهیه دام زنده در تهران وجود دارد سعی ما بر این است که بتوانیم با استفاده از فضای مجازی خصوصا وب سایت بهترین خدماتمان را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم .

خدمات مخصوص دامداران پاک:

  • خرید و فروش گوسفند زنده در تهران به نرخ دام زنده روز
  • ارائه گوسفند زنده سالم و بهداشتی
  • ارسال رایگان در محل به همراه قصاب
  • ارسال گوسفند زنده به تمام نقاط تهران به قیمت گوسفند زنده روز 98
  • پرداخت وجه در محل پس از تحویل دام زنده
  • دارای مجوز دامپزشکی
  • ارائه دام زنده با سرعت بالا
  • ارسال گوسفند و دام زنده برای تمامی مراسم ها
  • نگهداری از دام زنده و گوسفند زنده در شرایط کامل بهداشتی
  • برنامه ریزی دقیق برای تغذیه اصولی گوسفند زنده
  • ارائه تخفیف‌های مختلف برای مناسبت های مذهبی

باتوجه به خدماتی که گفته شد شما میتوانید مطمئن باشید که گوسفند ارائه شده به شما از لحاظ سلامت و کیفیت در رده بالایی قرار دارد و گوشت حاصل از گوسفندی که از ما خریداری میکنید بسیار مرغوب خواهد بود. از طرفی مجموعه دامداران پاک سعی دارد تا با ارائه قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز ، هزینه مناسبی را برای خرید گوسفند زنده به شما ارائه بدهد.

نرخ خرید گوسفند زنده:

خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از آن ها نژاد گوسفندان است. همانطور که میدانیم تمامی حیوانات دارای نژاد های متفاوت هستند و در هر جایی از دنیا شما می توانید نژادهای مختلف حیوانات را ببینید. گوسفندان هم همانند این حیوانات از نژادهای مختلفی برخوردار هستند که هر یک از این نژادها خصوصیت های ظاهری رفتاری و بدنی خاصی را دارند. یکی از این نژادها کردی در مناطق کوهستانی به زندگی خود ادامه می دهند که ظاهرشان مطابق با محیط زیست آنها می باشد برای مثال: می‌توان گفت دارای دست و پای قوی که می توانند از کوه های با شیب تند به راحتی بالا بروند برخی از این نوع پستاندار در مناطق بیابانی که از نظر آب و هوایی زندگی می کنند ، که از ویژگیهای مطابق محیط زیست خود می باشند از خصوصیت های بارز این نوع گوسفندان در چنین مناطقی که از نظر آب و هوایی کاملاً گرم است می‌توانند با نبود تغذیه کافی و حتی آب بیشترین تحمل را داشته باشند که در نوع خود می‌توانند یکی از بهترین نژادهای این دسته از پستانداران باشند. یکی دیگر از خصوصیت‌های گوسفندان کردی که در مناطق کوهستانی غرب کشور ایران در حال پرورش هستند این است که می توانند تا دمای ۴۰ درجه بالای صفر به زندگی و حیات خود ادامه دهند و همچنین می توانند در سردی های هوا تا ۳۰ درجه زیر صفر به راحتی تحمل کنند. و طبیعتا قیمت آن نسبت به قیمت گوسفندان دیگر بالاتر است.

به همین ترتیب هرچه شرایط پرورش دام زنده و گوسفند سخت تر باشد و میزان گوشت و شیری که ارائه میدهد بیشتر باشد قیمت دام زنده  بالاتر میرود

یکی دیگر از عوامل خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به مرکز پرورش و وزن و سلامت گوسفند برمیگردد که همان ابتدا درباره وضعیت خوب و کیفیت بالای دام‌های زنده مجموعه دام زنده توضیح داده شد و شما با خیال راحت میتوانید خرید گوسفند زنده خود را از مجموعه ما انجام دهید و برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز به سایت ما به آدرس damdaranpak.com مراجعه کنید.

 

جزییات مذاکرات اتاق تهران با رئیس اینستکس

سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران با تشریح جزییات مذاکراتش با رئیس اینستکس تاکید کرد که با صادرات خشکبار، پسته و فرش، منابع مورد نیاز برای واردات ایران به این سازوکار تزریق نخواهد شد.

گسترش نیوز: حسام‌الدین حلاج درباره جزییات مذاکراتش با «میشل اردهارد بوک» رئیس جدید سازوکار تسهیل تجارت اروپا با ایران که به تهران سفر کرده بود، گفت: وی تازه به این سمت منصوب شده و بیشتر برای کسب اطلاعات و آشنایی با جزییات به ایران آمده بود.

وی با بیان اینکه در جریان این مذاکرات، ظرفیت‌های اتاق بازرگانی برای رئیس جدید اینستکس تشریح شد، تصریح کرد: در اتاق بازرگانی ایران در حال کار بر روی پروژه‌ای هستیم تا بتوان بر اساس آن با اینستکس کار کرد. در حقیقت باید خریدی از ایران رخ دهد و منابعی به آن تزریق شود تا این سازوکار توان فعالیت داشته باشد.

عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان اظهارکرد: عمده محصولات صادراتی ایران نفت، محصولات پتروشیمی و مواد معدنی هستند که خرید آنها از سوی امریکا تحریم شده و با فروش خشکبار، زعفران، پسته و فرش نمی‌توان عدد قابل توجهی را به اینستکس تزریق کرد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری فرانسه به ایران برای حفظ برجام است اما موضوع این است که در توافقنامه برجام، مسائل مربوط به غنی‌سازی اورانیوم و تعداد سانتریفیوژها بحث‌های ۱۰ و ۱۵ ساله دارند اما این خط اعتباری ۴ ماهه و تا پایان امسال میلادی اعتبار خواهد داشت. لذا ممکن است آن موضوع را پوشش ندهد.

حلاج خاطرنشان کرد: در این نشست تاکید کردیم که شرکت‌های هر دو طرف برای فعالیت اینستکس باید فشار بیاورند و مواردی را طرح کنند تا دست مسئولان این سازوکار برای فعالیت باز باشد.

سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران گفت: فراخوانی را برای انجمن‌ها و تشکل‌های علاقه‌مند برای فعالیت در اینستکس ارسال کردیم و می‌خواهیم بدانیم چه شرکت‌هایی خواهان صادرات چه محصولاتی به همکاران و شرکای خود در اروپا هستند.

وی درباره سخنان میشل ارهارد بوک رئیس جدید اینستکس در این دیدار نیز گفت: وی تاکید داشت که باید سازوکاری برای تایید صلاحیت شرکت‌های فعال در اینستکس ایجاد شود و پیشنهادش این بود که موسساتی مانند Ernst & Young به آن ورود کنند و با هزینه خود شرکت‌ها صلاحیت آنها ارزیابی شود تا ببینیم که از لحاظ مالی و سلامت شرکت، در چه سطحی هستند.

حلاج ادامه داد: با این حال نظر ما این بود که اتاق تهران با توجه به سابقه طولانی فعالیت خود و همچنین اشرافی که بر اعضای خود دارد، این موضوع را دنبال کند. از سوی دیگر مقرر شد این پیشنهاد را به شرکت ساتما که شرکت متناظر اینستکس در ایران هست نیز منتقل کنیم.

سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق تهران اعلام کرد که رئیس اینستکس ماه آینده نیز به تهران سفر کرده و با غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار خواهد کرد.

برخورد شهاب سنگ

شی آسمانی موسوم به Asteroid 2000 QW7 یکی از 2 شهاب سنگ قابل‌توجهی است که در پایان هفته جاری از مجاورت زمین عبور خواهند کرد. اما ناسا از طریق یک اطلاعیه عمومی اعلام کرده که این شهاب سنگ‌ها با سیاره ما فاصله بسیار زیادی دارند. نشریه منتشر شده توسط ناسا طی هفته جاری تاکید می‌کند که شهاب سنگ‌های 2000 QW7 و 2010 C01 هیچ‌گونه تهدیدی را متوجه سیاره ما نخواهند کرد.

ناسا به کلیه سیارک‌هایی که در فواصل مختلف از زمین قرار دارند؛ اشاره نمی‌کند؛ چرا که شمار زیادی از آن‌ها بسیار وحشتناک هستند. به‌نظر می‌رسد که آژانس فضایی آمریکا قصد دارد به تنش ناشی از درز کردن چندین مقاله خبری هشداردهنده از طریق اینترنت و رسانه‌های اجتماعی پایان دهد.

نخستین شهاب سنگ عبوری، 2010 C01 نام خواهد داشت. این شهاب سنگ دارای طولی به اندازه حدودا 400 تا 850 فوت (120 تا 260 متر) است و در اواخر روز جمعه 13 سپتامبر از فراز زمین عبور خواهد کرد. شهاب سنگ بعدی، 2000 QW7 نام دارد و اندازه آن معادل 950 تا 2100 فوت (290 تا 650 متر) است. این جرم آسمانی در اوایل وقت روز شنبه 14 سپتامبر از مجاورت زمین عبور خواهد کرد.

بر اساس اعلام لیندلی جانسون؛ افسر محافظت فضایی ناسا هر 2 شهاب سنگ فوق در حال عبور از فاصله 14 برابری مسافت میان ماه و زمین یا حدودا فاصله 3.5 میلیون مایلی هستند؛ اما شهاب سنگ‌های کوچک همواره با فاصله‌ای نزدیک از مجاورت زمین عبور می‌کنند.

شهاب سنگ‌های فوق‌العاده

اکنون سال‌هاست که ناسا رفتار شهاب سنگ‌ها را دنبال می‌کند و به درک مناسبی از مدارات آن‌ها دست یافته است. این شهاب سنگ‌ها در طیف اجرام نزدیک به زمین (NEOs) قرار دارند؛ چرا که جزو اجرام کیهانی همسایه ما به شمار می‌روند. اما در حال حاضر جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

Asteroid 2000 QW7 یک سنگ جالب‌توجه است. این شهاب سنگ، نخستین بار در سال 2000 کشف شد و اخترشناسان آن‌ را “یک جرم به‌طور غیرمعمول روشن” نام‌گذاری کردند. رویت مجدد این شهاب سنگ در محدوده فضایی سیاره ما به سال 2038 موکول خواهد شد. در آن زمان این جرم آسمانی از فاصله‌ای کمی نزدیک‌تر عبور خواهد کرد؛ اما این پدیده کماکان برای امنیت زمین مشکل‌ساز نخواهد بود.

بهترین شرکت باربری در شهرک غرب تهران

 

بهترین شرکت باربری در شهرک غرب تهران

 

برای انتخاب یک شرکت باربری در غرب تهران ، مهم است که به نظریات مشتریان آن شرکت باربری و سوابق حمل بار و بسته بندی شرکت مورد نظر توجه کنید.

 

خوشبختانه اتوبار جابه جا بار تهران توانسته است در طول حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار در محدوده غرب تهران بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را کسب کند. در این زمینه فقط کافیست نظرات مشتریان ما را در صفحه اصلی سایت جابه جا بار مشاهده کنید.

 

پرسنل اتوبار تهران خدمات خود را در اسباب کشی در محدوده باربری در تهران و شهرک غرب تهران در مراحل زیر ارائه می دهند :

·         ارائه مشاوره باربری به مشتری و متقاضی

·         بسته بندی در منزل اثاثیه با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی و مدرن موجود در اتوبار ،

·         حمل اثاثیه منزل در مرحله بارگیری کامیون ، تخلیه کامیون و انتقال اثاثیه به داخل منزل و مقصد نهایی به صورت صحیح و اصولی

·         حمل اثاثیه منزل در جاده های درون شهری و بین شهری

·         ارائه خدمات بیمه ای و حمایت از کالای مشتری

قیمت و هزینه حمل بار در باربری شهرک غرب تهران

هزینه ای که مشتری به اتوبار تهران برای خدمات دریافت کرده می پردازند ، به صرفه و منصفانه است چون که  خدمات به موقع و صحیح انجام می شود. عدم آسیب دیدگی لوازم مشتری و آسودگی جسمی و روحی صاحب کالا به صرفه بودن هزینه باربری را تایید و تصدیق می کند. مدیریت اتوبار تهران در صدد است تا آخرین حد ممکن کیفیت خدمات ارائه دهنده را بالا ببرد و برای دست یابی به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

خدمات باربری در سعادت آباد

در باربری سعادت آباد برای این که کالا و لوازم مشتری در بهترین زمان ممکن به صورت صحیح و سالم انتقال یابد ، همه پرسنل در کلاس های آموزشی شرکت کرده و دانش روز در رابطه با حرفه اسباب کشی در محدوده باربری را به خوبی دریافت کرده اند. تخصص و مهارت پرسنل شرکت اسباب کشی تهران زبان زد خاص و عام است و همه افرادی که تجربه اسباب کشی به کمک پرسنل این اتوبار در سعادت آباد را داشته اند ، این گفته را تایید می کنند.

کامیون حمل بار در شرکت اسباب کشی تهران

یکی دیگر از استراتژی های این مرکز حمل و نقل اثاثیه به خدمت گرفتن تعداد زیادی کامیون بزرگ و کوچک است. خودروهای حمل و نقل در این مرکز مناسب با ویژگی های کالا و اثاثه مشتری انتخاب می شوند. انتخاب کامیون مناسب با نوع و اندازه بار چندین فایده برای مشتری در بر دارد. کامیون بزرگ تر و مجهزتر هزینه بیشتری برای حمل اثاثیه منزل دریافت می کند. با انتخاب کامیون مناسب مشتری لازم نیست هزینه کامیون بزرگ تر را برای حمل بار اندک بپردازد. همچنین ماشین های مجهزتر هزینه حمل و نقل بیشتری دارند. کالاهایی که نیاز به ماشین مجهز ندارند را در این مرکز با کامیون های ساده تر که هزینه حمل کمتر دارند ، جا به جا می کنند.

 

ارائه خدمات بسته بندی در منزل در باربری سعادت آباد و شهرک غرب تهران

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران خدمات بسته بندی در منزل را به صورت صحیح و اصولی ارائه می دهند. این افراد با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی موجود در مرکز و با استفاده از روش های صحیح بسته بندی همه لوازم بزرگ و کوچک مشتری را دسته بندی و بسته بندی می کنند.

هر کالایی با مواد و به روش مخصوص بسته بندی می شود. کالاهای بزرگ و سنگین وزن را در ضربه گیرهای محکم همچون نایلون های حبابدار ، سلفون های محکم و ظریف و یا فوم های یک یا چند لایه بسته بندی می کنند. لوازم ظریف ، حساس و شکستنی علاوه بر استفاده از ضربه گیر مناسب داخل کارتون و جعبه مناسب و محکم قرار می گیرد.

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران همه لوازم را با دقت و سرعت به روش صحیح بسته بندی می کنند. طوری که در فرایند انتقال در اثر تکان های موجود ، بسته ها باز نشود.

ارائه خدمات مشاوره ای مرکز حمل و نقل اثاثیه تهران

متخصصان مشاوره مرکز باربری در سعادت آباد قبل از ارائه هرگونه خدمات به صورت مفصل در رابطه با مراحل مختلف اسباب کشی در محدوده باربری و چگونگی ارائه خدمات و نوع خدمات درخواستی و تعداد پرسنل مورد نیاز به مشتری مشاوره تخصصی ارائه می دهند. مشتری پس از آگاهی از مراحل مختلف کار با اتوبار توافق کرده و بارنامه تنظیم و امضاء می شود.

 

 


 

تیم حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه جابه حا بار با بهترین روش های بسته بندی و تجهیزات و لوازم بسته بندی مرغوب ، کالا ها و لوازم و اثاثیه شما را در مقابل هرگونه ضربه و آسیب بیمه می‌سازد. تمامی کامیون ها و ماشین های اسباب کشی ما در اتوبار که برای حمل بار و وسایل سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند ، جدید و به روز و مجهز برای حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری و شرکت در غرب تهران هستند. داخل کانتینر های مسقف کامیون ها موکت کاری و عایق بندی شده می‌باشد و بار شما را در برابر هرگونه باد و باران و آسیب احتمالی محفوظ نگه می‌دارد.

همچنین با استفاده از خدمات بیمه کالا باربری ، میتوانید کیفیت و امنیت  اسباب کشی خود را بیشتر از قبل تامین کنید.